Tarieven & Vragen

Tarievenoverzicht

Honden

Klein (schofthoogte tot 30 cm) €12,– per dag
Middel (schofthoogte tot 50 cm) €13,– per dag
Groot (schofthoogte groter dan 50 cm) €14,– per dag
Dagopvang €10,– per dag
Tienrittenkaar dagopvang (11e gratis) €100,– per kaart
Individuele kennel / loopse teven + €4,– per dag
Vakantieperiode Zuid-Nederland + €1,25 per dag
Borstelen + €3,– per keer
Wassen vanaf €20,

 

Katten

Katten ongeacht grootte €9,– per dag
Vakantieperiode Zuid-Nederland + €0,50 per dag
Borstelen + €0,50 per keer

Konijnen en Marterachtigen

Eigen kooi + eigen voer €5,– per dag
Onze kooi + eigen voer €6,– per dag
2e Konijn / Marterachtige in dezelfde kooi + €1,75 per dag
Borstelen + €2,– per keer

Knaagdieren

Eigen kooi + eigen voer €4,50 per dag
Onze kooi + eigen voer €5,50 per dag
2e knaagdier in dezelfde kooi +€1,25 per dag

Vogels

Eigen kooi + eigen voer €4,50 per dag
Onze kooi + eigen voer €5,50 per dag

Overige Dieren in overleg 

 

 

Alle vakantieperiodes zijn conform de schoolvakanties van Zuid-Nederland.


Schoolvakanties Zuid-Nederland 2022
– 26-02-2022 t/m 06-03-2022
– 30-04-2022 t/m 08-05-2022
– 23-07-2022 t/m 04-09-2022
– 22-10-2022 t/m 30-10-2022
– 24-12-2022 t/m 08-01-2023

Brengen en halen

Wanneer u uw huisdier brengt voor 12:00 uur betaalt u het volledige dagtarief, wanneer u na de middag uw huisdier brengt, betaalt u het halve dagtarief.

Wanneer u uw huisdier haalt voor 12:00 uur betaalt u het halve dagtarief, wanneer u uw huisdier na de middag ophaalt, betaalt u het volledige dagtarief.

Vanaf een tweede huisdier uit één gezin geldt een korting van 10% per huisdier per dag (goedkoopste huisdier). Ons dierenhotel accepteert loopse teven. Wij dragen echter nimmer de verantwoording ingeval van een ongewenste dekking.

Ieder huisdier krijgt van ons een mandje met een warm dekentje. Het is niet noodzakelijk om dit van thuis mee te geven. Dierenhotel Liesbosch is niet aansprakelijk voor het kapot maken van meegebrachte riemen, mandjes, speeltjes en dergelijke.

Eerder/Later ophalen:

Later ophalen dan de gereserveerde periode (zonder overleg) is niet mogelijk. Bij het onverhoopt later ophalen moeten wij het dubbele dagtarief rekenen daar dit problemen oplevert voor de andere reserveringen.

Bij het eerder ophalen binnen de gereserveerde periode blijft het volledige bedrag van de gereserveerde periode verschuldigd.

Annuleren:

Annuleren is mogelijk. Zie hiervoor de algemene voorwaarden van onze brancheorganisatie Dibevo (artikel 9).

Veel gestelde vragen (FAQ)

Mijn hond komt naar de dagopvang in verband met mijn werk. Vanaf hoe laat kan ik mijn hond brengen?

In overleg is het mogelijk om vanaf 07.00 uur uw hond op te vangen voor de dagopvang. Tijdens onze normale openingstijden (vanaf 09.00 uur) hoeft u alleen maar een reservering te maken.

Hoe lang mag mijn huisdier blijven in het pension?

In principe zo lang als het nodig is voor u. We maken dan wel een afspraak met u om minimaal 1 keer per maand af te rekenen voor het verblijf.

Kan ik pinnen bij jullie?

Ja, graag!

Waar vind ik Jullie algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden vind je op de pagina “Reserveren“.

Wat voor voer voeren jullie?

Voor zowel honden als katten voeren wij de brokken en het vlees van het merk Renske. Deze 100% natuurlijke voeding is granen vrij en van hoge kwaliteit. Klik hier om naar de website van Renske te gaan.

Wanneer moet ik afrekenen voor het verblijf van mijn dier?

De betaling is altijd achteraf op het moment dat u uw huisdier komt ophalen. De betaling dient altijd contant of per pin voldaan te worden. Alleen bij het eerste verblijf van uw huisdier vragen we om een voorschot.

Mijn kat heeft dieetvoer in verband met nierproblemen. Kan hij wel bij jullie verblijven?

Ja, uw kat wordt in een aparte kennel opgevangen om ervoor te zorgen dat hij alleen zijn eigen voer eet. Wel moet u uw eigen voer meenemen.

Mijn hond krijgt dagelijks medicijnen toegediend. Zijn dat extra pensionkosten?

Nee. Wij zijn van mening dat het extra toedienen van medicijnen een onderdeel van onze opvang is.

Ik voer mijn hond/kat vers vlees uit de vriezer, kan dat ook bij jullie?

We hebben voldoende vriezers om vers vlees voor een langer verblijf te bewaren, wel dient u dit vlees zelf mee te nemen.

Hoe kan ik het best contact met jullie opnemen?

Het beste is om ons te bellen, dan heeft u het snelst een reactie. mochten wij niet opnemen proberen we altijd de zelfde dag nog terug te bellen.

Spring naar toolbar